BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

ding dong !



ShoutMix chat widget

09/06/2011

kebibatan melanda

erm.. aku takde story sangat hari ni.. aku just dengar masalah dari junior2 aku.. sorang kena kutuk oleh betina sundal.. sorang lagi ada love-hate things.. aku lak kena iron baju untuk sanding kakak sedara aku.. lgi lah aku malas =.='
hurm... btw... this 2 weeks of holiday... is like HELL... sakit hati aku... penuh dengan masalah je... ada bff pun dah gi cuti jauh2 dari aku.. memang terbaik di ladang ! aku ada family pun porak peranda betul.. terpaksa aku tanggung sendiri... hesh .. letih aku.. at least aku online ni.. bukak FB .. chatting2 je dapat menghilangkan rasa tension ni... but aku bengang with my mom... ea la kan... dah TERANG LAGI BERSULUH salah dia... nak jugak gatai badan salah kan aku.. perfecto punya perangai ! KNOW WONDERED LA UR KIDS ATTITUDE TERUK KAN ? SO JANGAN HERAN OK MOTHER ??  apa2 je la korang... ada banyak lagi aku nak post.. tapi seperti aku cakap..aku malas doe ! sumpah ! malas tahap dewa =.='
oh.., btw dad.. please jangan menunjukkan diri tu baran in front of us... sebab tak heran la if kami sebagai anak mom and dad macam tu je perangai nya.. DARI MANA DATANG PERANGAI HODOH TU DARI ORANG2 TUA MEREKA LAH... enough ! aku letih dengan perangai tuduh menuduh ni... !enough i tell you ! enough already !!
Terima kasih ya kasim sebab semua ni.. nampaknya aku kena sabar lagi..kena bljar untuk sabar lagi dengan semua ni... omg ! aku tak boleh nak survive dalam hidup macam ni ... swear ! hahaha... jam menunjukkan ada lagi berapa mins utk pkul 2am.. well u know me.. if dah ada cuti ni..mao aku tak tido 'awal' kan ? weeeyy ! baru aku ingat.. aku tak post pun psal aku gi mne cuti baru2 ni ! yes ! diisytiharkan yg aku ni nyanyuk ! finally !! muahahaha... sorry ek korang.. hari ni aku overdose gila sebab ada masalah kena tanggung sendiri ! well... btw ... tadi aku rasa nak je tonyoh muka S** budak form 2 yg pengawas tu ... bajet ! bersyukur lah aku ambil berat psal ko bendul lagi bengong lagi bahalol ! ooopppsss ! terlebih sudahhhh....


wasalam
cik ira

0 corot-corot: